Комп'ютерне тестування як один із сучасних засобів вимірювання навчальних досягнень учнів.
Запровадження в Україні ЗНО знань
диктує необхідність психологічної підготовки учнів до такої форми оцінювання
знань. Цього можна досягти, якщо, починаючи з початкових класів, систематично
використовувати таку форму контролю за якістю знань як тести.
Тестове опитування
багатофункціональне. Воно дозволяє швидше зрозуміти, як далі працювати з даним
учнем. Тестові завдання можна використовувати не лише
для перевірки знань при тематичному контролі, а й при закріпленні теми уроку,
під час корегування семестрового балу, проведення тематичної підсумкової атестації.
Використання тестових
завдань забезпечує одночасну перевірку знань учнів всього класу та формує в
учні мотивацію для підготовки до кожного уроку.
Тестування не може повністю
замінити звичайні форми перевірки знань, але основна їх перевага – це простота
і швидкість, а також те, що тести сприймаються більшістю учнів як своєрідна
гра. Застосування тестового контролю дозволяє раціональніше використання час уроку, чітко визначити рівень засвоєння
матеріалу, швидко встановити зворотній зв'язок з учнями, швидко внести корективи, дисциплінує учнів, стимулює учнів
до самоудосконалення, підвищує інтерес до предмету.
Тестовий контроль як
засіб оптимізації навчального процесу одержав у навчальних закладах широке
розповсюдження. Не завжди в
методичній літературі можна знайти готові до застосування тести. Тому вчителі
мають бути підготовлені до самостійного створення та використання тестів у
навчальному процесі, що дасть змогу
якісної підготовки учнів до ДПА та ЗНО з математики, у яких складовими частинами є
саме різні види тестових завдань.
Комп’ютерне
тестування є одним із сучасних засобів вимірювання навчальних досягнень учнів.
Як вчитель математики практикую проводити тести в кінці уроку або в кінці вивченої теми, які особисто розробляю
відповідно до теми.
Тести
для перевірки знань та умінь учнів з з алгебри
та початків аналізу для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів (академічний рівень) розроблені за допомогою тестової системи MyTestX з наступних тем:
10 клас.
1. Функції, рівняння і нерівності
2. Степенева функція
3. Тригонометричні функції
4. Тригонометричні рівняння
5. Похідна та її застосування
11 клас
6. Показникова та логарифмічна
функції
7. Елементи комбінаторики, теорії
ймовірностей і математичної статистики
8. Інтеграл та його застосування
Кожен тест складається з
10 різнорівневих завдань, які містять
тестові завдання з вибором однієї відповіді,
завдання на встановлення відповідностей. Виконання тестових завдань
вимагає від учнів стандартного застосування програмового матеріалу. Кожне
тестове завдання містить п’ять варіантів відповідей, з яких лише одна –
правильна. Виконуючи завдання на встановлення відповідностей, учням необхідно
утворити логічні пари.
Завдання в тестовій формі
та на встановлення відповідності відповідають початковому та середньому рівням
навчальних досягнень учнів. Остання задача в кожному тесті відповідає високому
рівню.
Матеріал даної розробки допоможе вчителю математики
збагатити власний педагогічний досвід, урізноманітнити навчальну діяльність
учнів, зацікавити учнів своїм предметом, покращити увагу на уроці та створити
легкість і творчість при вивченні нових тем підготуватись до ЗНО.
Систематичне проведення
контрольних заходів за допомогою тестового контролю дозволяє нам формувати підготовлених
учнів у різних галузях знань, готових застосовувати накопичений багаж знань
будь-якої хвилини. Саме таких випускників у даний час, і в майбутньому потребує
наша країна, щоб з їхньою допомогою здійснити швидке оздоровлення економік
Немає коментарів:
Дописати коментар